Для вас, батьки

«LEGO» - це новий тип навчання з надзвичайно ефективними соціалізується методами впливу:як правило, діти працюють в групі (обговорюється і враховується думка кожної дитини).
Картинки по запросу консультація для батьків ігри лего
Як відомо, застосування «LEGO» сприяє:
1. Розвитку у дітей сенсорних уявлень, оскільки використовуються деталі різної форми, пофарбовані в основні кольори;
2. Розвитку та вдосконалення вищих психічних функцій (пам'яті, уваги, мислення, робиться наголос на розвиток таких розумових процесів, як аналіз, синтез, класифікація, узагальнення);
3. Тренування пальців кистей рук, що дуже важливо для розвитку дрібної моторики.
4. Згуртуванню дитячого колективу, формування почуття симпатії один до одного, т. К. Діти вчаться спільно вирішувати завдання, розподіляти ролі, пояснювати один одному важливість даного конструктивного рішення.
5. Конструктивна діяльність дуже тісно пов'язана з розвитком мови, т. К. (Спочатку з дитиною проговорюється, що він хоче побудувати, з яких деталей, чому, скільки, розміри і т. Д., Що в подальшому допомагає дитині самій визначати кінцевий результат праці.)
У LEGO - конструюванні передбачається участь батьків, які здатні вплинути на розвиток здібностей дітей і виявлення їх талантів.
LEGO - це унікальний конструктор, з деталей якого можна побудувати як звичайну вежу, висота якої буде відзначена в книзі рекордів Гіннеса, так і робота, здатного проводити виміри освітленості і температури навколишнього простору або сортувати предмети по кошиках. 



Психологічні особливості 
дітей 4-5 років.
Мислення.

До кінця середнього дошкільного віку сприйняття дітей стає більш розвиненим. Вони виявляються здатними назвати форму, на яку схожий той чи інший предмет. Вони можуть виокремлювати в складних об'єктах прості форми і з простих форм відтворювати складні об'єкти. Діти здатні упорядкувати групи предметів по сенсорному ознакою - величиною, кольором; виділити такі параметри, як висота, довжина і ширина. Удосконалюється орієнтація в просторі. Зростає обсяг пам'яті. Діти запам'ятовують до 7-8 назв предметів. Починає складатися довільне запам'ятовування: діти здатні прийняти завдання на запам'ятовування, пам'ятають доручення дорослих, можуть вивчити невеликий вірш і т.д.
Починає розвиватися образне мислення. Діти виявляються здатними використовувати прості схематизовані зображення для вирішення нескладних завдань. Дошкільнята можуть будувати за схемою, вирішувати лабіринтові завдання. Розвивається передбачення. На основі просторового розташування об'єктів діти можуть сказати, що станеться в результаті їх взаємодії. Однак при цьому їм важко стати на позицію іншого спостерігача і у внутрішньому плані зробити уявне перетворення образу. Для дітей цього віку особливо характерні відомі феномени Ж. Піаже: збереження кількості, об'єму і величини. Наприклад, якщо дитині пред'явити три чорні гуртка з паперу і сім білих гуртків з паперу і запитати: «Яких гуртків більше - чорних або білих?», Більшість відповідять, що білих більше. Але якщо запитати: «Яких більше - білих або паперових?», Відповідь буде таким же - більше білих.
Продовжує розвиватися уява. Формуються такі її особливості, як оригінальність і довільність. Діти можуть самостійно придумати невелику казку на задану тему.
Збільшується стійкість уваги. Дитині виявляється доступною зосереджена діяльність протягом 15-20 хвилин. Він здатний утримувати в пам'яті при виконанні будь-яких дій нескладно.
Мовлення.
У середньому дошкільному віці покращується вимова звуків і дикція. Мова стає предметом активності дітей. Вони вдало імітують голоси тварин, інтонаційно виділяють мова тих чи інших персонажів. Інтерес викликають ритмічна структура мови, рими.
Розвивається граматична сторона мови. Дошкільнята займаються словотворенням на основі граматичних правил. Мова дітей при взаємодії один з одним носить ситуативний характер, а при спілкуванні з дорослим стає внеситуативно.
Змінюється зміст спілкування дитини і дорослого. Воно виходить за межі конкретної ситуації, в якій виявляється дитина. Провідним стає пізнавальний мотив. Інформація, яку дитина отримує в процесі спілкування, може бути складною і важкою для розуміння, але вона викликає інтерес.
У дітей формується потреба в повазі з боку дорослого, для них виявляється надзвичайно важливою його похвала. Це призводить до їх підвищеної уразливості на зауваження. Підвищена уразливість являє собою вікової феномен.
Творчість.
Значний розвиток отримує образотворча діяльність. Малюнок стає предметним і деталізованим. Графічне зображення людини характеризується наявністю тулуба, очей, рота, носа, волосся, іноді одягу і її деталей. Удосконалюється технічна сторона образотворчої діяльності. Діти можуть малювати основні геометричні фігури, вирізати ножицями, наклеювати зображення на папір і т. д.





 

Немає коментарів:

Дописати коментар